Βασικά, νομίζω δεν το είχα αναφέρει οτι το δίπλωμα ήταν για μηχανή αλλά τελοσπάντων. ΤΟ ΠΗΡΑ ΡΕ!
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Τρίτη 23 Αυγούστου 2011
Κυριακή 21 Αυγούστου 2011
Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011
Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011
Σάββατο 23 Ιουλίου 2011
Elfen Lied: Round 2
Έχω ένα φίλο που το όνομά του αρχίζει από Σ και συνεχώς με ρωτάει γιατί κατεβάζω και αρχειοθετώ τα anime που βλέπω. Η απάντηση βέβαια είναι απλή. Γιατί μου αρέσουν και δεν θέλω να τα χάσω σε περίπτωση που νιώσω νοσταλγία ή γενικά ρε παιδι μου θέλω να τα ξαναδώ. Αυτή η στιγμή λοιπόν της νοσταλγίας ήρθε! Τώρα κανω copy-paste τα επεισόδια στον σκληρό δίσκο και ετοιμάζομαι για ένα μεταμεσονύχτιο λιώσιμο anime.
Υ.Γ. Nyuuuuuuuuuuuuu
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


