Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Anime. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Anime. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Row Row Fight the POWAH! :P

Καλό είναι οποιος σκοπεύει να δει το Gurren Lagann (ένα post κάτω) να μην το ακούσει το τραγούδι (Και εσυ Στέφανε - Θα σου αρέσει 400% το anime). Ας το ακουσετε καλύτερα μεσα στην σειρά, ακούγεται πιο ευχάριστα μεσα στα επεισόδεια (στα 3 τελευταία).

Είδα το Tengen Toppa Gurren Lagann


Εντάξει, η σειρά ήταν καταπληκτική και να φανταστείτε πως υποτίθεται πως δεν μ' αρέσουν τα mecha.

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Elfen Lied: Round 2



Έχω ένα φίλο που το όνομά του αρχίζει από Σ και συνεχώς με ρωτάει γιατί κατεβάζω και αρχειοθετώ τα anime που βλέπω. Η απάντηση βέβαια είναι απλή. Γιατί μου αρέσουν και δεν θέλω να τα χάσω σε περίπτωση που νιώσω νοσταλγία ή γενικά ρε παιδι μου θέλω να τα ξαναδώ. Αυτή η στιγμή λοιπόν της νοσταλγίας ήρθε! Τώρα κανω copy-paste τα επεισόδια στον σκληρό δίσκο και ετοιμάζομαι για ένα μεταμεσονύχτιο λιώσιμο anime.

Υ.Γ. Nyuuuuuuuuuuuuu