Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γεγονότα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γεγονότα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024

Μεταμεσονύχτιο update

Είναι αργά το βράδυ, περίπου 11 και 20 αλλά επειδή γνωρίζω πόσο ταχύς (και παχύς) είμαι με την δακτυλογράφιση κειμένων καταλαβαίνω ότι το εν λόγω κείμενο θα αναρτηθεί με μια μικρή καθυστέρηση. 😵‍💫

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Kana Dash



Βρισκόμαστε στο έτος 2017, το τέλος του κόσμου έχει φτάσει τουλάχιστον δύο φορές από το 2012 και εγώ ψάχνω να αγοράσω κανένα Dash στην χώρα του Καναδα.

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Ο λόγος που σταμάτησα να γράφω...


Γνωρίζω πως τουλάχιστον ο μισός Ελληνικός πληθυσμός είχε εθιστεί πριν 2 χρόνια στο να διαβάζει σχεδόν καθημερινα τις αναρτήσεις μου. Μια μέρα όμως όλα αλλαξαν οταν...

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Ήταν ένας_θεριστής και μια πιτσα...



...και πάλευαν πριν από λίγο για το ποιός είναι πιο όμορφος και αρέσει περισσότερο στις κοπέλες. Η πίτσα ξεκινάει λοιπόν και λέει: "Εμένα με αγαπάει όλος ο κόσμος καθώς προσαρμόζω τι γευση μου -άρα και την γοητεία μου- ανάλογα με τα γούστα του καθενός.".

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Σούσι, Κορέα και πίνακας



Εχτές, ο Νικόλαος είχε γενέθλια και για αυτό μας έβγαλε έξω για να μας φάει το φαΐ που υποτίθεται πως θα τρώγαμε. Να γράψω πράγματα που έχουν ξαναγραφτεί από άλλον δεν πρόκειται  γι' αυτό, διαβάστε εδώ για τα βασικά κομμάτια της βραδιάς. Βέβαια δεν συμφωνώ εντελώς με το κείμενο γιατί εμένα το sushi μου φάνηκε απαίσιο. Βέβαια το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της βραδιάς ήταν ότι είδαμε ενα πορτραίτο του Gustave Klimt το οποίο πρώτη φορά το είχα δει παραλλαγμένο στο elfen lied. 

Περάσαμε καλά πάντως και αυτό είναι που έχει σημασία. Επόμενη στάση 6dogs αδέσποτα.

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Οδήγησα!



Είναι συναρπαστικό, το ξέρω! Έπιασα το τιμόνι ενός Hyundai Atos για δεύτερη φορά (Συνολική διάρκεια εμπειρίας: 5 Λεπτά) στην ζωή μου και είχα μεγάλη αποτυχία! Συγκεκριμένα, έπρεπε να βάλω μπρος το αυτοκίνητο 3 η ώρα το βράδυ, να κάνω μερικά εκατοστά διαδρομής και να σταματήσω. Ναι μεν, τα κατάφερα αλλά κατά την διάρκεια της διαδρομής κατάφερα να πατήσω μια γριά, ένα περίπτερο και έναν τύπο που έμοιαζε με τον Χίτλερ την ώρα που έπαιζε ντραμς. Καταστροφή (αν και για την γριά δεν με πείραξε)! Αφού πάτησα όλη αυτή την σαβούρα, φρέναρα απότομα με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να πεταχτεί από την θέση του και να προσγειωθεί στην Ιταλία. Αισθάνομαι εντελώς άχρηστος που δεν τα κατάφερα ούτε με την δεύτερη φορά αλλά δεν πειράζει έχουμε πολλά πράγματα ακόμη να πατήσουμε (και πολλά μηχανικά μέρη να χαλάσουμε).

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Wood at G12



Πρόκειται για μια ταινία βασισμένη στο βιβλίο του Tolkin που μιλ... όπα όπα λάθος αρχή. Ο τίτλος νομίζω είναι πολύ κατατοπιστικός καθώς με αυτόν όλοι σας καταλαβαίνετε ότι μιλάω για το ξύλο που έπεσε σήμερα στο λεωφορείο που με φέρνει από την δουλειά στο σπίτι, το Γ12.

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Βόλτα με μια μπουγάτσα



Σήμερα πήγα μια βόλτα εγώ με την ζεστή μπουγάτσα μου από τα Εξάρχεια μέχρι το Σύνταγμα. Ήταν πολύ συναρπαστική εμπειρία και θα ήθελα να το ξανακάνω. Σας είπα ότι η μπουγάτσα είχε και άχνη ζάχαρη; Πωωω ήταν πολύ γλυκιά. Μετά, ένας τύπος που ήταν για κάποιο λόγο συνεχώς δίπλα μου χρησιμοποιώντας το μαγνητικό του πεδίο με ώθησε να πάρω ανθρακούχο νερό το οποίο ήταν άθλιο και του το έδωσα μετα να το πιει αυτός και επαθε κρίση πανικού και αυτοκτόνησε.

Τι υπέροχη μέρα :)

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Επέστρεψε το PlayStation Network!

Ναι! Έπειτα από 3 ολόκληρες εβδομάδες το PlayStation Network είναι και πάλι εκεί! Πού; Στην Αμερική φυσικά, γιατί την Ευρώπη η Sony την έχει γραμμένη (προηγούνται οι χοντροί που τρώνε burgers)! Τι να κάνουμε, από ότι φαίνεται θα αργήσουμε να παίξουμε Call of Duty: Βlack Οps γι' αυτό κι εγώ θα προτιμήσω κλασσικά League of Legends στo PCακι. Για όσους δεν ξέρουν το παιχνίδι, ενημερωτικά λέω πως το φτιάχνει η Riot Games και είναι και αυτή μια εταιρία όπου σέβεται πάρα πολύ την Ευρώπη.

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Είδα το Thor

Και ήταν πολύ καλό. Αν περιμένετε να γράψω αξιολόγηση καλά θα κάνετε να κλείσετε την σελίδα τώρα. :)

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο Στέφανος θα δει anime!


Και ναι, είναι γεγονός! Καταφέραμε εγώ και ο Νικολής να κάνουμε τον Στέφανο να δει και αυτός ένα απο τα αγαπημένα μου anime, το Seto No Hanayome. Είμαι πολύ συγκινημένος και για αυτό το λόγο θα δώσω 100 ευρώ στον 1.444.444.444.555.555.555.555.001, 001ο επισκέπτη του blog.


Οι όροι του διαγωνισμού μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Αν εσείς πιστεύετε ότι θα σας έδινα ποτέ ακόμη και ένα ευρώ είστε γελασμένοι.

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Αχ αυτή η νεολαία...

Πόσο ελεινή παιζει να ειναι η επομενη γενιά απο την δική μου; Κάθονται λοιπόν τα ηλίθια και ακούνε το Πίπερ και μας την λενε που ακουμε αλλα ειδη μουσικής, παράλληλα βρίζοντας μας. Μάλιστα κάνουν σαν τρελά αν σχολιάσεις κάτι αρνητικό για το είδωλό τους λες και τους έβρισες την μάνα και τον πατέρα.  Να για παράδειγμα όταν είπα σήμερα σε μια στην σελίδα του MTV στο facebook ότι ο τύπος δεν έχει φωνή μου είπε: "Άμα σε γαμ**ω θα σου πω εγώ!", πράγμα που δεν θα με χάλαγε καθόλου καθώς η κοπέλα ήταν αρκετά εμφανίσιμη αλλά δυστυχώς εγκεφαλικά νεκρή.

Όπως και να χει, εγώ συγχύστηκα για αυτό πάω να φάω ένα μουστοκούλουρο και να πέσω για ύπνο!