Είναι αργά το βράδυ, περίπου 11 και 20 αλλά επειδή γνωρίζω πόσο ταχύς (και παχύς) είμαι με την δακτυλογράφιση κειμένων καταλαβαίνω ότι το εν λόγω κείμενο θα αναρτηθεί με μια μικρή καθυστέρηση. 😵💫
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαλακίες εις το τετράγωνο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαλακίες εις το τετράγωνο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013
R6: Γιατί δεν υπάρχει παιχνίδι από την Yamaha;
Στις μέρες μας οι R6 όλο και λιγοστεύουν. Οι Δημήτρηδες αναγκάζονται να πουλάνε τις R6 που με κόπο και ιδρώτα αγόρασαν λόγω του ότι δεν έχουν αρκετά χρήματα για να τα συντηρούν. Έτσι, παρουσιάζεται η ανάγκη δημιουργίας ενός εξομοιωτή R6 όπου κάθε καυλωμένος R6akias θα μπορεί να οδηγήσει την αγαπημένη του μηχανή, έστω και ψηφιακά.
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011
Κυριακή 3 Ιουλίου 2011
Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

