Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κριτικές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κριτικές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011
Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011
Δευτέρα 9 Μαΐου 2011
Είδα το Thor
Και ήταν πολύ καλό. Αν περιμένετε να γράψω αξιολόγηση καλά θα κάνετε να κλείσετε την σελίδα τώρα. :)
Τετάρτη 4 Μαΐου 2011
Άκουσα το Elysium...
![]() |
| Το Elysium κυκλοφόρησε στις 12/01/2011 |
Δεν πειράζει όμως, το συγκρότημα για μένα έχει αφήσει την δική του ιστορία με άλλα κομμάτια και προσωπικά θα το θυμάμαι για αυτά και όχι για το τελευταίο τους cd.
Πάρτε ένα δείγμα από μια παλιότερη τους επιτυχία:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

