Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κριτικές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κριτικές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Είδα το Thor

Και ήταν πολύ καλό. Αν περιμένετε να γράψω αξιολόγηση καλά θα κάνετε να κλείσετε την σελίδα τώρα. :)

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Άκουσα το Elysium...

Το Elysium κυκλοφόρησε στις 12/01/2011
To Elysium είναι το πιο πρόσφατο album του power metal συγκροτήματος Stratovarius. Ακούγοντας το, δυστυχώς ξενέρωσα. Πολύ χαλαρά τραγούδια και χωρίς καθόλου δυναμικότητα. Το μόνο που με εντυπωσίασε από τον συγκεκριμένο δίσκο ήταν το εξώφυλλο.

Δεν πειράζει όμως, το συγκρότημα για μένα έχει αφήσει την δική του ιστορία με άλλα κομμάτια και προσωπικά θα το θυμάμαι για αυτά και όχι για το τελευταίο τους cd.



Πάρτε ένα δείγμα από μια παλιότερη τους επιτυχία: