Τρίτη 23 Αυγούστου 2011
Κυριακή 21 Αυγούστου 2011
Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011
Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011
Σάββατο 23 Ιουλίου 2011
Elfen Lied: Round 2
Έχω ένα φίλο που το όνομά του αρχίζει από Σ και συνεχώς με ρωτάει γιατί κατεβάζω και αρχειοθετώ τα anime που βλέπω. Η απάντηση βέβαια είναι απλή. Γιατί μου αρέσουν και δεν θέλω να τα χάσω σε περίπτωση που νιώσω νοσταλγία ή γενικά ρε παιδι μου θέλω να τα ξαναδώ. Αυτή η στιγμή λοιπόν της νοσταλγίας ήρθε! Τώρα κανω copy-paste τα επεισόδια στον σκληρό δίσκο και ετοιμάζομαι για ένα μεταμεσονύχτιο λιώσιμο anime.
Υ.Γ. Nyuuuuuuuuuuuuu
Σάββατο 16 Ιουλίου 2011
Σούσι, Κορέα και πίνακας
Εχτές, ο Νικόλαος είχε γενέθλια και για αυτό μας έβγαλε έξω για να μας φάει το φαΐ που υποτίθεται πως θα τρώγαμε. Να γράψω πράγματα που έχουν ξαναγραφτεί από άλλον δεν πρόκειται γι' αυτό, διαβάστε εδώ για τα βασικά κομμάτια της βραδιάς. Βέβαια δεν συμφωνώ εντελώς με το κείμενο γιατί εμένα το sushi μου φάνηκε απαίσιο. Βέβαια το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της βραδιάς ήταν ότι είδαμε ενα πορτραίτο του Gustave Klimt το οποίο πρώτη φορά το είχα δει παραλλαγμένο στο elfen lied.
Περάσαμε καλά πάντως και αυτό είναι που έχει σημασία. Επόμενη στάση 6dogs αδέσποτα.
Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



