Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

LoL: Tanks

Εντάξει, έχουμε πει οτι κάθε ομάδα θέλει τουλάχιστον ένα tank. Εδώ νομίζω όμως ότι το παράκαναν!

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Οδήγησα!



Είναι συναρπαστικό, το ξέρω! Έπιασα το τιμόνι ενός Hyundai Atos για δεύτερη φορά (Συνολική διάρκεια εμπειρίας: 5 Λεπτά) στην ζωή μου και είχα μεγάλη αποτυχία! Συγκεκριμένα, έπρεπε να βάλω μπρος το αυτοκίνητο 3 η ώρα το βράδυ, να κάνω μερικά εκατοστά διαδρομής και να σταματήσω. Ναι μεν, τα κατάφερα αλλά κατά την διάρκεια της διαδρομής κατάφερα να πατήσω μια γριά, ένα περίπτερο και έναν τύπο που έμοιαζε με τον Χίτλερ την ώρα που έπαιζε ντραμς. Καταστροφή (αν και για την γριά δεν με πείραξε)! Αφού πάτησα όλη αυτή την σαβούρα, φρέναρα απότομα με αποτέλεσμα ο συνοδηγός να πεταχτεί από την θέση του και να προσγειωθεί στην Ιταλία. Αισθάνομαι εντελώς άχρηστος που δεν τα κατάφερα ούτε με την δεύτερη φορά αλλά δεν πειράζει έχουμε πολλά πράγματα ακόμη να πατήσουμε (και πολλά μηχανικά μέρη να χαλάσουμε).

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

1η εντολή: Μην εμπιστεύεσαι ποτέ τα κινητά



Τελικά είχαν όλοι δίκιο. Ο Φρόιντ, ο Αριστοφάνης, ακόμα και ο Μπάρμπα-Γιάννης είχαν πει πως δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιούμε το κινητό μας για ξυπνητήρι. Δεν τους πίστεψα και τελικά έφαγα το κεφάλι μου. Μακάρι να είχα την σοφία τους. Anyway...

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Avatar: The Last Airbender τέλος!


Χθες ολοκλήρωσα την σειρά Avatar: The Last Airbender. Δεν περίμενα να είναι τόσο καλή και να με καθηλώσει έτσι. Συνδυάζει χιούμορ και δράση έχοντας δυνατό σενάριο και πιστεύω πως με αυτό τον τρόπο μπορεί και καθηλώνει πολύ εύκολα οποιονδήποτε. Για να καταλάβετε τι εννοώ, κατάφερα και ένανα έναν ιππότη να θέλει να το δει ενώ μιλάγαμε στο medieval skype!

Όσοι θέλετε να του ρίξετε μια ματιά, μπορείτε είτε να το παρακολουθείτε καθημερινά στο Nickelodeon στις 23:30 το βράδυ, είτε να το κατεβάσετε στα Αγγλικά από εδώ.

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Wood at G12



Πρόκειται για μια ταινία βασισμένη στο βιβλίο του Tolkin που μιλ... όπα όπα λάθος αρχή. Ο τίτλος νομίζω είναι πολύ κατατοπιστικός καθώς με αυτόν όλοι σας καταλαβαίνετε ότι μιλάω για το ξύλο που έπεσε σήμερα στο λεωφορείο που με φέρνει από την δουλειά στο σπίτι, το Γ12.

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Βόλτα με μια μπουγάτσα



Σήμερα πήγα μια βόλτα εγώ με την ζεστή μπουγάτσα μου από τα Εξάρχεια μέχρι το Σύνταγμα. Ήταν πολύ συναρπαστική εμπειρία και θα ήθελα να το ξανακάνω. Σας είπα ότι η μπουγάτσα είχε και άχνη ζάχαρη; Πωωω ήταν πολύ γλυκιά. Μετά, ένας τύπος που ήταν για κάποιο λόγο συνεχώς δίπλα μου χρησιμοποιώντας το μαγνητικό του πεδίο με ώθησε να πάρω ανθρακούχο νερό το οποίο ήταν άθλιο και του το έδωσα μετα να το πιει αυτός και επαθε κρίση πανικού και αυτοκτόνησε.

Τι υπέροχη μέρα :)