Στις μέρες μας οι R6 όλο και λιγοστεύουν. Οι Δημήτρηδες αναγκάζονται να πουλάνε τις R6 που με κόπο και ιδρώτα αγόρασαν λόγω του ότι δεν έχουν αρκετά χρήματα για να τα συντηρούν. Έτσι, παρουσιάζεται η ανάγκη δημιουργίας ενός εξομοιωτή R6 όπου κάθε καυλωμένος R6akias θα μπορεί να οδηγήσει την αγαπημένη του μηχανή, έστω και ψηφιακά.
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013
R6: Γιατί δεν υπάρχει παιχνίδι από την Yamaha;
Στις μέρες μας οι R6 όλο και λιγοστεύουν. Οι Δημήτρηδες αναγκάζονται να πουλάνε τις R6 που με κόπο και ιδρώτα αγόρασαν λόγω του ότι δεν έχουν αρκετά χρήματα για να τα συντηρούν. Έτσι, παρουσιάζεται η ανάγκη δημιουργίας ενός εξομοιωτή R6 όπου κάθε καυλωμένος R6akias θα μπορεί να οδηγήσει την αγαπημένη του μηχανή, έστω και ψηφιακά.
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011
Row Row Fight the POWAH! :P
Καλό είναι οποιος σκοπεύει να δει το Gurren Lagann (ένα post κάτω) να μην το ακούσει το τραγούδι (Και εσυ Στέφανε - Θα σου αρέσει 400% το anime). Ας το ακουσετε καλύτερα μεσα στην σειρά, ακούγεται πιο ευχάριστα μεσα στα επεισόδεια (στα 3 τελευταία).
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



