Όποιος μου το πάρει θα είναι ο καλύτερός μου φίλος!
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011
Πήρα το διπλωμα :Ο
Βασικά, νομίζω δεν το είχα αναφέρει οτι το δίπλωμα ήταν για μηχανή αλλά τελοσπάντων. ΤΟ ΠΗΡΑ ΡΕ!
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Τρίτη 23 Αυγούστου 2011
Κυριακή 21 Αυγούστου 2011
Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011
Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

