Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Kana Dash



Βρισκόμαστε στο έτος 2017, το τέλος του κόσμου έχει φτάσει τουλάχιστον δύο φορές από το 2012 και εγώ ψάχνω να αγοράσω κανένα Dash στην χώρα του Καναδα.

Το dash είναι ένα διάσημο Cryptocurrency. Τα cryptocurrencies είναι ψηφιακά κέρματα που παίζουν κρυφτό σε διάφορες κρύπτες εξού και η ονομασία τους. Προτιμούν τα παγωμένα κλίματα αλλά και τα παγωμενα κλήματα για αυτό και ήρθα στον Καναδά και έφερα και μια κληματαριά μαζί μου. Μεχρι στιγμής, έχω μαζέψει 0 dash και νομιζω οτι τα πάω πολύ καλα.  
 
Τώρα είτε το πιστεύετε είτε όχι ξέχασα να ολοκληρώσω αυτό το κείμενο και κοντεύει να τελειώσει το 2020. Όπως όλοι γνωρίζετε, το 2020 ήταν μια απαίσια χρονιά για όλους. Λόγω του ΚΟΒΕΙ-ΝΤ 19 όλοι μας πέσαμε θύματα της τρομοκρατιής οργάνωσης 19 Νοέμβρη (κάτι σαν την 17 Νοέμβρη αλλά πολύ, ΠΟΛΥ χειρότερη). Κανείς δεν γνωρίζει ποιος τους υποκινει, αυτο που ομως ολοι ξερουμε είναι οτι όλα τα μέλη δεν εχουν αφήσει κλιματαριά για κλιματαρια ακοφτη. Δυστυχως και η δικια μου κληματαρια κατέλειξε απο ΚΟΒΕΙ-ΝΤ οταν την εκοψε ο αδίστακτος Καναδός Bruce McDonald της "Sorry! November 19" γνωστοι και ως Anonymoose.

Είμαι πολύ στεναχωριμένος από αυτο το συμβάν και ίσως για αυτό το λόγο (και μόνο για αυτο το λογο) μπορεί να περάσει καποιο διαστημα μέχρι να ξαναγραψω... Τουλάχιστον, υπάρχει και ο CoViD-19 και το κάρμα. Ποιος ξέρει; Ισως αυτός ο ιος θα ξεπαστρέψει ολους τους εγκ-κλημα-τιες πριν προλάβουν να ξεφυγουν πανω σε κανενα μασκοφόρο ταρανδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου