Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Toradora!



Λοιπόν, ολοκλήρωσα το Toradora! και έχω ανάμεικτα συναισθήματα.


Το Toradora! είναι ένα anime που καλύπτει τις εξής κατηγορίες: comedy, romance και slice of life. Εγώ το επέλεξα για να το δω όμως, γνωρίζοντας ότι ηταν comedy και τίποτα άλλο. Δεν λέω ότι με ενοχλεί το romance η κάτι τέτοιο απλώς άλλο πράγμα είχα στο μυαλό μου.

Η ιστορία εξελίσσεται μέσω 25 επεισοδίων. Μέχρι τα πρώτα 15 (περίπου) η ιστορία έχει αρκετά πλάκα καθώς συμβαίνουν διάφορα άκυρα πράγματα, όπως θα περίμενε κανείς σε ένα comedy anime. Όμως από εκεί και μετά η σειρά δείχνει τον πραγματικό της σκοπό που δεν είναι κανένας άλλος από το να δείξει το πως πρέπει να είναι η ζωή (slice of life) καθώς και τις ρομαντικές σκηνές που υπόσχεται.

Όλο αυτό το πακετάκι είναι πραγματικά απίστευτο καθώς η ιστορία εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς και δεν είναι βαρετό για αυτόν που το βλέπει. Πραγματικά η δουλειά που έχει γίνει είναι πάρα πολύ καλή και για μένα προσωπικά παίρνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του. Στο animeplanet.gr έχει πάρει 9/10 ενώ στο anime.gr πηρέ 2 βραβεία το 2009.

Έγραψα πως είχα ανάμεικτα συναισθήματα και αυτό είναι γιατί έγινε αυτό που ανέφερα λίγο πιο πριν. Το anime άλλαξε την θεματολογία του. Από comedy εγινε καθαρό romance, πηρέ τον εαυτό του στα σοβαρά. Έτσι καταφέρνει να κάνει τον οποιοδήποτε να νιώσει τα συναισθήματα που θέλει να σε κάνει να νιώσεις η δημιουργός του, καθώς έχεις ήδη μια άποψη για τους πρωταγωνιστές από τα προηγούμενα επεισόδια και δένεσαι ακόμα περισσότερο με αυτούς στα επεισόδια που ακλουθούν. Μπορώ να πω πως ότι "ένιωθαν" οι χαρακτήρες στο anime, το ένιωθα και εγώ και λογά του ότι αν το καλοσκεφτεί κανείς το ending είναι κάπως λυπητερό με πείραξε και έμενα και βάζοντας με σε σκέψεις με αποτέλεσμα να είμαι κάπως πεσμένος ψυχολογικά :/ (πραγμα που το επαθαν και οι περισσοτεροι που το ειδαν - βασει σχολιων στο youtube :D )

Πάντως αν με ρωτήσει κανείς πως θα ήθελα να ήταν η ζωή μου και η σχέση μου με τους άλλους ανθρώπους γενικά, η απάντηση μου θα ήταν απλά να δει το Toradora!.

Για όποιον και όποια ενδιαφέρεται:
Toradora! 1ο Intro
Toradora! 2o Intro
Toradora! Download Link Japanese Audio/English Subs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου