Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Wood at G12



Πρόκειται για μια ταινία βασισμένη στο βιβλίο του Tolkin που μιλ... όπα όπα λάθος αρχή. Ο τίτλος νομίζω είναι πολύ κατατοπιστικός καθώς με αυτόν όλοι σας καταλαβαίνετε ότι μιλάω για το ξύλο που έπεσε σήμερα στο λεωφορείο που με φέρνει από την δουλειά στο σπίτι, το Γ12.

Όλα άρχισαν όταν άκουγα μουσική με το Mp3 και δεν καταλάβαινα τι γινόταν γύρω μου. Τα πάντα φαίνονταν ήρεμα και είχα ηρεμήσει από την anim... heavy metal μουσική που άκουγα. Ξαφνικά δυο τύποι άρχιζαν να λένε για πολιτικά θέματα και εγώ ξενέρωσα και ανέβασα την ένταση για να μην τους ακούω. Έπειτα από 2 λεπτά συνειδητοποίησα πως άκουγα τόσο δυνατά που οι διπλανοί μου μπορούσαν να ακούσουν οτι και εγώ και αναγκάστηκα να ξαναχαμηλώσω την ένταση γιατί όπως ξέρετε όταν ακούς ani... heavy metal μουσική σε κοιτάνε όλοι περίεργα.

Έχοντας βάλει τα τραγούδια να παίζουν χαμηλά άκουσα την συνομιλία που είχαν οι δυο κύριοι. Ο ένας (ένας γέρος) ήταν κομουνιστής άθεος που το έπαιζε Χριστιανός και ο άλλος ήταν γύρω στα 40 δεν υποστήριζε κανένα κόμμα και ήταν Χριστιανός. Αυτοί οι τύποι λοιπόν, έλεγαν για την χώρα για το πως έχει καταντήσει και για το ποιος φταίει καθώς και για το ποιος (πιο κόμμα) θα φέρει την σωτηρία στο κόσμο. Ο γέρος έλεγε συνέχεια βλακείες για τον κομμουνισμό που δεν ίσχυαν και τόνιζε πως είναι Χριστιανός. Ο άλλος ο 40 years old virgin, εχμμ εννοώ τύπος, είχε αρχίσει να φορτώνει με αυτά που έλεγε ο γέρος αλλά κρατιόταν.

Τελικά όμως ο γέρος είπε κάτι που εξόργισε τον τυπά. "Η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα δεν υπάρχει επειδή ο κόσμος δεν έχει λεφτά για να θρέψει τα παιδιά του. Η υπογεννητικότητα έχει δημιουργηθεί επειδή υπάρχουν καλόγεροι και παπάδες και δεν πηγαίνουν με γυναίκες αλλά γαμιούνται στον ναό μεταξύ τους." Εκεί εξοργισμένος ο 40αρης του λέει την αγαπημένη-κλασική ατάκα "είσαι εντελώς μαλάκας γέρο". Ο γέρος μετά απάντησε: "Γιατί κάνεις έτσι πρώτη φορά το ακούς; Εξάλλου είμαι σίγουρος οτι δεν σε πείραξε πραγματικά αυτό που είπα αφού όλοι μας το έχουμε πει τουλάχιστον από μια φορά στην ζωή μας." Ο άλλος τα είχε παίξει με αυτά που άκουγε και του απάντησε: "ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΥΤΟ! ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ. ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ.". Μετά απο αυτή την οργή του Jesus believer ο KKE γέρος του λέει: "Παλιομαλακα θα σε γαμήσω για αυτά που είπες, εδώ και τώρα!".  Από εδώ και μετά είναι όλο το ζουμί.

Οι δύο πυγμάχοι σηκώθηκαν και αφου βεβαιώθηκαν ήταν έτοιμοι για μάχη, συνειδητοποίησαν πως δεν  είχαν ένα καμπανάκι για να χτυπήσουν ούτως ώστε να ξεκινήσει επισήμως η μάχη. Ευτυχώς όμως υπήρχε και ένας έξυπνος τύπος που πάτησε το STOP στο λεωφορείο και ο ήχος αυτού ήταν αντίστοιχος του καμπανακίου οπότε όλα ήταν έτοιμα. Ο 40άρης γράπωσε τον γέρο με το ένα χέρι του και με το άλλο δεν ξέρω τι έκανε. Ο γέρος δεν έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια και τον γράπωσε κι αυτός με δύο(2) χέρια! Μετά ο 40αρης άρχιζε να σπρώχνει τον γέρο και για αυτό το λόγο έσπρωχνε και αυτός και με κάποιο φανταστικό τρόπο έπεσαν και οι δύο (σ.σ. το λεωφορείο ήταν εν κινήσει).

Αφού είδα ότι ήταν ακινητοποιημένοι, θεώρησα πως ήταν καλή στιγμή για να τους σταματήσει κάποιος και για αυτό πήγα να τους χωρίσω εγώ. Τελικά,ι όχι μόνο δεν τους χώρισα αλλά από οτι φαίνεται ήταν λες και έκανα taunt αφού άρχισαν να βαράνε εμένα, αν και ήταν άστοχοι (να ναι καλά το dodge μου). Έτσι όπως αστοχούσαν, κατάφεραν και πέτυχαν τα ακουστικά μου την ώρα που τα φορούσα και τα έριξαν στο έδαφος. Μιλάμε για πολύ καλά ακουστικά, 20 ευρώ τα είχα πάρει και  καταλαβαίνετε πως όπως θα έκανε και οποιοσδήποτε άλλος λογικός άνθρωπος σαν κι εμένα, άφησα τους άλλους να πλακώνονται και πήγα να πιάσω τα ακουστικά μου. Ευτυχώς ήταν εντάξει. Μέχρι να καταφέρω να κάνω όλο αυτό, ο 40χρονος είχε φάει μια μπουνιά στο δόξα πατρι η οποία του άνοιξε το κεφάλι και τελικά πέθανε απο αιμορραγία. Βέβαια, ξανασηκώθηκε έπειτα από 10 δευτερόλεπτα γιατί το respawn time ήταν μικρό και αναχώρησε από το λεωφορείο επειτα από εντολή του Chuck Noris που οδηγούσε το λεωφορείο. Ο τύπος πέρα από την μπούνια που έφαγε, βγαίνοντας από το Γ12 έφαγε και ένα χειροκρότημα που είχε το θάρρος να βρεθεί αντιμέτωπος με το καμάρι του ΚΚΕ. Από την άλλη ο γέρος που έμεινε στο λεωφορείο και τι δεν άκουσε. Όλοι τον βρίζανε και αυτός δεν έλεγε τιποτα γιατί αν έλεγε θα έτρωγε αυτός ξύλο (είχε νευριάσει και ο Chuck Noris γι' αυτό).

Όπως καταλαβαίνετε πέρασα πολύ όμορφα στο γυρισμό και ελπίζω κάθε βόλτα μου με το λεωφορείο να είναι όσο ψυχαγωγική όσο ήταν και αυτή.

Το παραπάνω κείμενο γράφτηκε μόνο και μόνο επειδή ήταν απαίτηση αυτηνής.
Δεν παίρνω το μέρος κανενός κόμματος ή ιδεολογίας, απλά γράφω βλακείες στο blog μου.


1 σχόλιο:

  1. Εντάξει, μετά από ένα τρομακτικό ορθογραφικό που είδα, διασκέδασα πολύ με την ιστορία σου. Και που να δεις τι γίνεται στο Α/Β10 που παίρνω εγώ για να πάω σπίτι μου. Και αντίθετα με σένα, εγώ δεν θέλω να μου ακουμπήσουν τα ακουστικά, γιατί μετά θα είμαι εγώ αυτός που θα βαράει. Οπότε τα αφήνω σπίτι και είμαι αναγκασμένος να ακούω του καθενός την καύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή